Mārketinga informācija

Veiksmīga kredītvadība sākas ar pareiziem lēmumiem mārketinga stratēģijas izstrādāšanas un pārdošanas procesā.

1. Pareiza tirgus nišas atrašana vienmēr ir saistīta ar tās potenciālo maksātspēju. Creditreform Latvijā piedāvā veikt potenciālo segmentu vērtēšanu, balstoties uz segmentu pārstāvošo uzņēmumu finanšu rādītājiem, saimnieciskās darbības intensitāti un spēju laicīgi segt saistības, kuras tie uzņēmušies.

2. Vēršoties pie mums nozīmīgiem klientiem, arvien svarīgāka kļūst precīza informācijas nogādāšana. Paaugstinātas saimnieciskās darbības intensitātes dēļ, kontaktinformācija bieži mainās: uzņēmumi maina biroja adreses, tiek mainīti tālruņu un faksu numuri. Arī lēmumus pieņemošās personas šodien var nebūt tās, ar kurām esam komunicējuši iepriekš. Creditreform Latvija aktīvi seko līdzi kontaktinformācijas un amatpersonu izmaiņām Latvijā reģistrētos uzņēmumos un saviem klientiem piedāvā regulāru kontaktinformācijas reģistru atjaunošanu.

3. Veidojot piedāvājumu klientam ir būtiski norādīt viņam atbilstošus apmaksas un sadarbības noteikumus. Creditreform Latvijā izstrādātais automātiskais uzņēmumu vērtēšanas modelis un informācija par tā saimniecisko darbību ir lielisks palīgs, lai izstrādātais piedāvājums būtu precīzi piemērots Jūsu klientam.